divendres, 2 de juliol del 2010

Missatge de benvinguda

Benvolguts companys:

Us desitjo unes bones vacances a tots (60 dies !!!!!!)
Porteu-vos bé que us assemblereu a mí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada